Rens en Yvette 16 06 2005

Op 16 juni 2005 gaan Rens en Yvette elkaar het jawoord geven. Via dit Blog krijgt iedereen de mogelijkheid om foto's te bekijken en te plaatsen. Uiteraard mag er ook een leuk verhaaltje geschreven worden over Rens en Yvette. Alles kan en alles mag!! Stuur even een mailtje naar Freek (mini_mouse) als je iets op deze site wil plaatsen. Hij maakt je dan aan als team member.

Thursday, August 04, 2005


De kluis is gekraakt, de oplossing is gevonden..... kortom het is klaar!!! Er hoeven geen verdere foto's meer gegeven te worden. Geheel onverwachts hebben Rens en Yvette de goeie oplossing al gegeven. Dit is zoals ze het zelf schreven:
De volgende foto was redelijk goed te vinden en "waar zou het cadeau nou VERSTOPT ZIJN?"
Inderdaad het zinnetje dat we zochten.... toch wel jammer aangezien we nog zeker 50 foto's op voorraad hebben!! Maar goed eerlijk is eerlijk, wij zullen bekend gaan maken waar het cadeau zich bevind.




Posted by Picasa

11 Comments:

  • At 9:29 PM, Blogger Roger said…

    Inderdaad...... je moet er niks achter zoeken, maar even blijven plakken lijkt mij nu de beste optie!

     
  • At 11:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    Word wel sticky op deze manier.

     
  • At 7:06 PM, Blogger Roger said…

    72 graden?????????? Ik dacht dat het 27 graden was........... en dan naar rechts toch. Tenminste gezien vanaf de woonkamer. Of zit ik nu met heel iets anders in de war.

     
  • At 7:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    nou dan kom maar eens graven danwant dankunnen jullie de gaten ook weer dichtmaken

     
  • At 4:43 PM, Blogger Roger said…

    1 keer graven om het te verstoppen is voldoende voor ons. Maar ik zou het eerlijk gezegd niet in de tuin gaan zoeken als ik jullie was. Kijk daar waar je elke dag kijkt en ge zult vinden........

     
  • At 6:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    das een leuke hint maar heelaas kijken we overal elke dag naar in ieder geval binnenshuis
    heeft de jury misschien nog een hint (een ruimte misschien) iets directer.

    yvette en rens

     
  • At 6:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    das een leuke hint maar heelaas kijken we overal elke dag naar in ieder geval binnenshuis
    heeft de jury misschien nog een hint (een ruimte misschien) iets directer.

    yvette en rens

     
  • At 7:28 PM, Blogger Roger said…

    Een ruimte...... tja wat kan ik ervan zeggen. Soms is het nuttige ruimte, soms gelul in de ruimte, maar wel heel handig om te hebben!

     
  • At 12:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    over gelul in de ruimte gesproken zeg..........

     
  • At 12:48 PM, Blogger Roger said…

    Dit is zeker geen gelul..... het zijn serieuze kryptische (moeilijk woord) omschrijvingen om het cadeau vinden.... zo zou ik ook kunnen zeggen dat................................................. of misschien zeg ik wel even helemaal niks, ik schrijf het liever op!

     
  • At 3:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    kunnen deze berichten/hints ook op het de pagina geschreven woden als gewone berichten wn nou ben ik ang dat ik er een mis.

    yvette en rens

     

Post a Comment

<< Home